budgivning igång


budgivningen är i full gång. vågar inte säga något ännu.. bananas det här.

Kommentarer

Oj, så gøy og ikke minst spennendes!! Du har vel litt røde kinn og sommerfugler i magen kanskje? Tvi, Tvi!!
Stina sa…
Tack, gullefjun!
Det var då en vacker bild. Kram Stina
Tingeltangel sa…
Håller tummarna för er.
Anna sa…
Jag håller tummarna, så himla spännande. Hur många är med? Vår tur snart!

Lycka till!
Petra sa…
Det kommer gå superbra, känner det på mig. Puss söta
Kommer säkert gå bra, med den utsikten ni hade! och jag är säker på att du fixat till det otroligt fint inne i lägenheten! Spekulanterna kommer garanterat få ha-begär och bjuda över varandra! :)
Håller tummarna för bra pris!
anna k. sa…
Jag håller tummarna för att de budar hej vilt!!!
dreamhouse sa…
moderncountry: ja verkligen!!!

anton: haha..du e rolig du!

stina: ja rosa e fint!!! kram!

tingeltangel: tack raris

anna: det va över 100 på visningen och 44 som skrev upp sig, nu vet jag inte hur många som är kvar...phu tack o kram!snart är det er tur..;)

peta: min söta, jag hoppas du har rätt!!


katarina: haha... jag hoppas det... sen kan man ju aldrig vara säker förrän pappret är påskrivet och klart! kram!

anna: jaaa tack o tack!!!

ha en mysig dag.. jag återkommer..
mkt anton sa…
cammy, har inte nicke berättat att jag är av ädelt mäklarblod? jag tippar på 2850-3. Jag blir inte förvånad om ni får 3! :)

hoppas allt går som det ska!
kram
dreamhouse sa…
anton: jodå har träffat föregångaren..haha.. tack söta!
Anonym sa…
lykke til - tvi tvi :)
Mrs M sa…
Vad spännande... har du haft bilder på lägenheten i bloggen?
dreamhouse sa…
koselig koselig: ååh tack!! ni gör under!

mimmi: nej, beslutade för att vänta att visa bilder från mitt hem tills huset är klart.. hoho.. nu är det i sluttampen!
mkt anton sa…
haha jusde ja! :) den gamla räven!!
Lycka till!!!!!! Mari. ( Vacker bild..)
Anonym sa…
Lycka till Jag håller tummarna

Populära inlägg