another day in paradise


bild lånad från bloomingville
Phuu vilken morgon.. Just nu hålls det på att divideras om hur balkongen och vår sk 'american porch' skall byggas, konstruktionsmässigt. Vad som ser ut på bild är inte alltid som det förväntas bli. Vi kan ju knappast ha en öppning mellan balkongen och det lilla taket på 10 cm, hur kan de ens tänka tanken att rita så kontruktionsmässigt?! De börjar bygga idag, så hoppas snart kunna visa er. Och, förhoppningsvis blir resultat fint. Men jag lovar att uppdatera hur det går.. The saga contiune.

Kommentarer

Är sååå sugen på att få se bilder från er american porch då du vet att jag drömmer om en även på vårt hus! :)

Önskar dig en fin helg! Kraaam!
Handplockat sa…
spännande

underbar bild

kramen
dreamhouse sa…
seaside: ja hua, just nu är jag väldans nervös hur den kommer se ut i..Desamma raris!!

teri: thanks for stopping by! xx
dreamhouse sa…
handplockat: ja det är en av de saker jag varit mest nervös över, och nu är det strul.. phuuu
Roligt att följa med ert husbygge!
Satte dig till min länklista så säg till om det inte är ok!

Populära inlägg