vintervacker



bilder: lånat från house of pictures
Ni är värda guld. Tusen tack för era fantastiska varma hälsningar om min älskade Frasse, ni anar inte vad det betyder.. Han ler från himlen, det är jag säker på. Det har varit fruktansvärda dagar, ansiktet värker för alla tårar. Det var ju så nära och jag ville verkligen ge honom några år i huset... därför gör det extra ont. Frasse blev 13 år, hade dåliga njurar men dietfoder hjälpte honom, det var istället förmodligen tumörer som tog den sista kraften. Han blev snabbt sjuk och sen gick det fort, helt oförberedd. Sorg blandat med ilska.. Men vår sötnos har fått en fin plats vid huset, han har en lykta där det brinner ett ljus 24h om dygnet och lyser upp vintermörkret. Jag lovar att det kommer uppdatering om huset och nya bilder, som ni förstår har det varit lite stökigt med allt. Tack o tack till var och en av er.

Kommentarer

Så fint att ni kunde ge honom en plats vid huset, på så sätt får han ju vara där ändå. Själv har jag haft min lilla katt Esther i snart två år och jag skulle inte stå ut med att förlora henne, så jag kan bara tänka mig hur det känns för dig som haft Frasse så länge. Skickar en varm kram från mig!
Anonym sa…
My mind is not ready yet for the upcoming winter. But pictures like those are a great way to prepare me at wanting more.
agneta sa…
Godmorgon goa lilla tjejen....

Hittate en blogg som jag tyckte var fin, som kanske kan vara till tröst för Dig!

Agneta

http://halvar.wordpress.com/2007/03/14/att-ta-bort-en-familjemedlem/
Anonym sa…
Mina varmaste hälsningar! Jag förstår att det är extra tungt när ni var så nära nu.
Anonym sa…
Fint at Frasse er nær dere selv om hjertet hans ikke orket lenger.
Varme tanker sendes dere.

Du finner så fine bilder som du legger ut på bloggen din, nå gleder jeg meg til frosten kommer også !!
I tillegg gleder jeg meg til å se de neste bildene fra huset - det er virkelig spennende å få følge med dere.
Klem fra Therese
Åh, vännen, så fruktasvärt!!! Jag lider med dig för jag vet hur det är när man inte längre har sin fyrfoting hos sig... Stor, stor kram till dig från mig!!
BO sa…
Fantastisk fine bilete! Får lyst på snø!!! Det utrulig fine lyset!
Ynskjer deg ein fin dag!
Nina sa…
Härliga vinterbilder! Så bra att Frasse kan få vila på er egen tomt, han tittar nog på er uppifrån katthimlen! kram
Anonym sa…
Vilken fin viloplats ni gav honom. Forestaller mig att han i sin tur kommer att vaka over er och gården likt den basta hustomte.

Danielle C.
dreamhouse sa…
alla: ni är så snälla och rara så jag finner inte ord... tack igen för att ni finns.

Agneta: väldigt fina ord.. tack för tipset! massa kram

Populära inlägg