inspirerande detaljer


vackra detaljer som gör det, från country living
Jag vet inte.. men är just nu rätt 'oinspirerad'. Det är de små sakerna som gör det och känner att det är rätt stiltje när det gäller piff och lull här hemma. Vill få inspiration till att verkligen 'få till det' både i klädkammaren, skafferiet och tvättstugan. Tvättstugan är iof inte så konstigt då vi måste tapetsera och få upp hyllor och förvaring först. Men ändå. Nu är det nästan mörkt vid sjutiden och man är helt slut på kvällarna. Klagat tidigare över brist på energi, men det är ju inte direkt så att man känner för att fixa runt på kvällarna och ta sig an stora projekt. Hmm kanske ska inhandla en kasse vitaminer eller nåt.. Igår var min gamla kollega och numera även bloggerska, singelsussi, över på besök. Det var supermysigt att ses och lite 'catch up' vad som händer i våra respektive liv. Sånt ger iof energi. Hoppas ni får en härlig vecka! kram

Kommentarer

Hej! Det där med inspirationen går ju upp och ner... Det kommer tillbaka ska du se :)
Härlig bild!
Nu ska jag titta på din väninnas blogg :)
Kram!
Singelsussi sa…
Tack för igår. Du och ditt underbara hus påminde mig om att livskvalité är jätte viktigt och att det inte är värt att gå och vänta om man inte trivs. Om man verkligen vill nåt och känner att man skulle må bättre så kan man förändra sitt liv. Så nu ska jag hålla ögonen öppna efter nya lägenheter och inte nöja mig förrän jag hittar en med balkong, badkar och tvättmaskin! Och mörka golv...Så du gav i alla fall mig inspiration. Kram! Och grattis till allt.
Vilken tur att du har haft en bra helg och lite upplyftande kompismys. : )
För mig gäller det att hålla vardagen flytande. Inspiration får vänta till ett annat tillfälle... Hmmm, är det hösten som ställer till det tro?
Det är skönt att veta att man kommer igen iaf!
Kram Anna
Mia sa…
Så är det, ibland tryter inspirationen...

Kram Mia
Mia sa…
Hej! Vi fick inspiration från ett underligt håll förra hösten min man och jag......vi var hemma hos vänner på middag som hade det megastökigt(!!) kändes som de bodde mitt i en arbetsplats liksom.... Veckorna efter fejjade vi som galningar!! haha! satte upp hyllor och skruvade upp krokar, röjjde i garaget, beställde ny soffa osv osv.

Inspiration kan komma från de mest oväntad håll! Akta dig, den slår till när du minst anar det. =)
Hälsningar Mia
Heidi-anitha sa…
Hei!

Opp med humøret! Jeg håper og tror jeg har funnet den perfekte lampe for deg som du er på leting etter!!! Om du klikker deg inn på landromantikk.no, og skroller deg nedover kommer du til en lampe... litt lik den du har publisert på bloggen din! Må foresten takke deg for all inspirasjon du gir meg! Kjmpekos blogg og må virkelig si at du har fått et "dreamhouse"!!! Lykke til videre. Klemmer heidi-anitha. White vintage.
Anonym sa…
Jag förstr precis hur du menar! Jag är urkass på lull-lullet! Det känns som om att man måste köpa på sig så himla mycket smått och inget matchar och det är bökigare att damma man har man inte lull-lullet så ser det ju heller inte ombonat ut ;)

Tack för en vacker bild som inspiration!
Anonym sa…
Hej

Din blogg har blivit nominerad av mig.


Ingalill
dreamhouse sa…
alla: tack snälla goa er för uppmuntran! skön att man inte är ensam..haha. Ni är fantastiska! och tack goa för award oxå!!!
ja letar vidare med lampan.. Natti
Anonym sa…
Beautiful photos

Populära inlägg