höstfint i krukor








foto: dreamhouse
Ännu en skön helg. Mysiga besök och bara boat hemma. Här kommer lite bilder på resultatet av förra helgens plantering. Har pyntat för hösten i krukor och baljor, överallt. Det blir så fint.. och de bästa är att de håller lääänge. Hade ju vajsing på zoomen (som ni ser i 'före' bilden), men funkar nu finfint. Veckan som kommer ska vi passa på att göra mer äppelmos, mamma kommer nog över och hjälper till någon dag. Hoppas ni haft en skön mysig helg. Kram på er.

Kommentarer

Hej!
Så fina planteringar du har gjort! Ser väldigt mysigt ut :)
Ha en bra kväll.
Kram!
Åååh så fint! Nu fick jag ju inspiration igen! Tack :)

Kram Lina
tinemor sa…
Så fintdu har plantet!
Vakkert.
:-)
Den finaste höstplanteringen jag sett.
Kram Lotta
Oj vad mycket fint!! Gillade verkligen zinkbaljan tillsammans med lyktan!
Ha en fin vecka! Kram Sofia
Åh, vad mysigt det ser ut med Höstplanteringar! Tack för Inspirationen!
Skatan sa…
GOd morgon!

Så fint det blev. Tummen upp för ditt höstpynt :)

/Anna
Det blev verkligen jättefint!
Ha en bra vecka!
Kram Anna
Å vilka härliga färgkombinationer du har fixat till i krukorna - älskar verkligen höstfärgerna.
Jättesnyggt! Sparar bilderna så jag kan kolla dem när jag går till blomaffären nästa gång! Vet aldrig vad jag skall köpa för blommor annars...
Kram o tack
Kia
Smineset sa…
Flotte blomster! Hos meg blir det bare røsslyng på høsten, men jeg ser jo her at det er mulig å være mer kreativ...

Ønsker deg en super mandag! ;-)
Anonym sa…
Hösten är den bästa årstiden, med alla vackra färger :)
Nu ska jag hem och planter om i mina stora krukor på balkongen, bums!!
Anonym sa…
Vad härligt höstfint du har fått det! KRAMIS!
Brunkullan sa…
Å så fint! Måste köpa ännufler blommor och sätta i krukor känner jag! Och gräs:)

Susanne
Anonym sa…
Maffiga höstarrangemang!
/Janne

Populära inlägg