förnuft & känslighet


bild lånad från sköna hem.se
Lugn & harmoni, Se-men-inte-rörakänsla, Bräckligt och skir, Förnuft & känslighet - Med dessa ord beskriver Sköna Hem en av årets inredningstrender. För mig är 'se-men-inte-rörakänsla' inget som lockar direkt, men det är alltid kul att läsa om vad som anses vara årets trender. Läs gärna mer här. Idag har jag lämnat 'boet' här hemma och farit runt mellan olika inspirerande möten i min lilla mini cooper. Avslutade med att besöka lilla Vera som föddes på julafton. Så liten, så liten. Hoppas ni haft en bra dag. xx

Kommentarer

Maria sa…
Håller med dig, ingen stil för mig heller men ofta tycker jag man kan bli inspirerad ändå.
Sen är det alltid skönt för ögat att ha en vacker bild att titta på, oavsett om man vill ha det så hemma eller ej.
Nettan sa…
Håller med! Man vill ju att det skall vara ett hem att leva i, inte en utställningslokal..även om det inspirerar!!
Kram Nettan
Hallå!
Absolut ett hem att leva och röra sig i.......Men väldigt fina bilder att titta på....
Hälsn Anne

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/

Populära inlägg