min receptsamling





När jag ändå är inne i de här 'hushålls-flowet' (bree släng dig i väggen) måste jag bara tipsa om den här underbara recept samlings-boken. Ljuvliga retrobilder och inspirerande foton. Här finns små mappar du kan stoppa alla urklipp under respektive fack alt skriva ner dina recept etc. Känns otroligt härligt att ibland få fatta pennan och skriva, klippa eller klistra och samla allt på ett och samma ställe. Pausa från datavärlden - back to basic. Och med den här boken så vill man inget annat. Fick den från tomten i julas och kan varmt rekommenderas. Dessutom en grym present. Hoppas ni har en skön start på veckan. Jag har ofrivilligt sladdat runt med cooper på de moddiga vägarna. Händerna på ratten. xx - tillägg: boken inhandlades på designtorget. Men ni kan även hitta den HÄR!

Kommentarer

Anci sa…
Det ser ut som en riktigt fin receptsamling både till bild och text (och innehåll).

Ta det lugnt på vägarna !

Kram
Erika sa…
Visst är den fin. fick hem en leverans av denna bok till min nätbutik förra veckan och jag bara älskar den. Måste ha en själv och samla recept, inte bara till mig själv utan att spara till dottern.

Kram
Erika
Nettan sa…
Åhh den skall jag se till att lägga vantarna på så fort jag hittar den! Tack för tipset!!
Kram Nettan
Supertips! Jag har en svägerska som fyller år snart. Kommer att passa henne som handen i handsken...
Sladdar gör vi nog i hela Sverige, verkar det som!
Kram Lena
Den ser jättefin ut, gillar kokböcker av alla de slag. Sladda på, men försiktigt.

Kram Anne
Unknown sa…
Kokeboken var personlig og sjarmerende noe for flere å lage.
Klem...Ellen
Torunn sa…
Så hyggelig å oppdage bloggen din!
Klem .-)
Men så fin. Jag älskar recept av alla de slag:)
kram Lallis
Sandra sa…
Hejsan! Hittade till denna blogg eftersom jag är ute på nätet och letar efter en bra receptbok till min kompis som älskar att laga mat och baka. Min fråga är om det finns bra med utrymme att fylla i sina egna recept? Det är så svårt att se när man bara typ har en framsida att gå efter ;) Tacksam för svar!
dreamhouse sa…
jo det finns fina oskrivna blad så bara att skriva in sina egna! kramar

Populära inlägg