vackra skorstenar


Under byggprocessen så kollar man in varenda detalj på de hus man passerar. Dörrar, fönster, foder, altaner, tak etc. Allt för att samla på sig inspiration. Men måste erkänna att även fast huset nu står där färdigbyggt så fortsätter man.. Vi fortsätter att samla inspiration, för kanske bygger vi en dag ett hus till. Min man har tagit den här bilden med fokus på skorstenarna.. väldigt fina. Och tänk att kunna ha flera skorstenar och pipor. Nu ska jag jobba vidare, undviker att titta ut, grått och äckligt. xx

Kommentarer

Hood påminner mig om jul ... Det är inte alls så mycket i Rio de Janeiro är hett, men i södra Brasilien finns ett stort nederländska koloniseringen av människor då deras hem har olika stilar i skorstenen ...
Ha en bra dag.
Kyssar
Adriana
Anonym sa…
Vilka dekorativa grejer! Verkligen annorlunda.
det var verkligen fina skorstsenar..min syster skall börja bygga ett nytt hus..och är mitt i planeringsskedet..nyss köpt tomten..så nu skall det ritas etc..verkligen kul projekt..jag bett henne börja blogga och rekomenderar henne varmt din blogg som är otroligt bra vi nybyggnation..(och inspiration såklart) ha det gott marie

Populära inlägg