förberedelser




höst hos coxandcox.co.uk
Sitter med diesel i knät, han får knappt plats pga magen och bebisen buffar..kanske i protest. Domino vältrar sig i solen, han är i princip helt återställd, vill att han ska bygga på sig lite till. Vi har nu upptäckt att han blev biten i båda bakbenen. Såren är nu torkade och fina men skinnet har trillat av. Så helt klart var det därför han var så pass dålig med hög feber etc. Väldans konstigt att veterinären inte upptäckte detta, inte ens vi såg det. Men vi upptäckte det inte förrän skinnet försvann. Tur iaf att han fick antibiotika och antiinflammatoriskt. I helgen ska det höstfixas i trädgården, ställa undan lite grejer, fyllas ut med jord etc. Ska få hjälp av mamma inom den närmasta veckan att få ner lite lökar i jorden. Hoppas ni får en härlig helg! xx

Kommentarer

Angelica sa…
vad mysigt med missarna och lilla babyn - lät så härligt! Och du visar sådana ljuvliga höstbilder, hela din blogg är höst just nu :D

Hoppas att du får en toppenhelg och njuter massor!

Kramar

Angelica
Lizette sa…
åh, smart upphängning av gummistövlarna! då kan man ju ha dem på utsidan till och med!

Härligt med höstmys, jag inspireras jättemycekt av dina härliga bilder, men det blir ingen direk myskänsla hemma hos mig denna hösten, för det är en byggarbetsplats istället....
Emmas utsikt sa…
Vad härligt med en trädgårdshelg och en mamma som kan hjälpa till. Min mamma bor så långt bort.
Jag kom just hem från Plantagen med bilen full av buxbom, klematis, jord och en lökplanterare. Förra hösten satte jag över 1000 lökar med spade och det var lite tidskrävande. Satsar på att mitt nya redskap ska hjälpa till!

Ha en solig helg!
Marita sa…
Vilka snygga upphängningsanordningar!! Och hjärtat med äpplet, sååå fint!!
Visst är det en underbar känsla när bäbis rumlar runt i magen! Det gäller att passa på att njuta, man är gravid så liten tid i sitt liv!
kramar, Marita
Anci sa…
Hej !
Jag gillar bilderna du visar.

Ha en skön helg !

Kram
Anci
rsa training sa…
Such a beautiful blog.

Populära inlägg