thank you - thanksgiving





inspiration från potterybarn, klicka för större.
Blev så inspirerad att duka upp till en härlig höstmiddag tillsammans med våra fina vänner, när jag såg dessa underbara bilder (som jag längtar efter att kunna umgås och agera normal, och tänk ett mustigt glas rött). Att duka med tema efter årstiderna är ju det bästa, och hösten med allt som erbjuds gör allt så mkt enklare. Löv, kottar, rönnbär, ekollon, pumpor och såklart massa levande ljus. Gillar servettringarna som är gjorda av kanelstänger.. kanske blir till årets julbord. Idag var det besök hos barnmorskan igen, mina värden är toppen och tydligen var mitt blodtryck som en tonårings. Söta grannen annika kom därefter över på en fika och nu är det dags att sjunka ner i det dagliga badet. Fungerar just nu som min avslappning och meditation. Hoppas ni haft en skön dag, hösten är som ljuvligast just nu. xx

Kommentarer

Anci sa…
Hej !
Inspirerande bilder för en höstmiddag !

Kram
Anci
These images are as beautiful your blog! best wishes, NM.
karola sa…
mmm och maten som hör till är ju bara toppengod också!
Härliga höstdukningsbilder. Gillade kanel-servettringarna, kanske kan vara ett höstpyssel.

Populära inlägg