säsongsbyte


plantering pågår..

done!

dags att byta fällarna mot dynor under taket på altanen, här har vi myst i vinter.

lurviga kissarna är lyckliga att få vara ute och rotar i rabatten

ska snart ner i jorden

lite vårblomster i korg

foto: camilladreamhouse
Min dag i bilder. Har bytt vårlökar mot svarta violer, sååå fina. Tack petra som fixat. Har köpt stockrosor som skall planteras och mamma hittade en apelsintimjan, spännande smakupplevelse antar jag.. Min morgon började med en tur på motionscykeln, det håller i sig, varannan dag minsann. Mötte upp min söta vän Linda för långpromenad och mysig lunch. En underbar dag helt enkelt, som avslutades med plantering som ni ser ovan. Snart, nattinatti. xx

Kommentarer

Camilla sa…
Härligt med vårblommor, nu börjar det här släpandet från Växthusen när man bara hittar fler och fler krukor att fylla :-)
Camilla
Annelie sa…
Skönt byte låter det som. Att välkomna våren.
Stolarna i solen ser inbjudande ut.
Din dag lät fantastisk.
Nettan sa…
Härliga bilder du bjuder på Camilla! Skönt att det finns ställen i detta land där solen skiner frö i Skåne känns det som om vi är mitt i oktober igen! iskallt, blåsigt och regn!
Ha en fin dag!
Anonym sa…
Så fint ni har det! Var kommer dom fina gjutjärnskrukorna ifrån?

Sandstorm på Österlen igår och idag så njut av solen.

hälsningar, lisa
Vilken härlig blogg du har, å jättefina katter =)
// Ulrika

Populära inlägg