sommartider=semestertider





alla foton privata tagna av dreamhouse
Gaaah, längtar tillbaka.. vår älskade bröllopsresa till mina drömmars mål - maldiverna. Drömmer mig tillbaka och vill för en kort sekund dra tillbaka tiden. Ska börja skriva en artikel och går tillbaka för inspiration, det är inte svårt när man ser bilderna. Kvällspromenad längs strandbrynet... vår alldeles egen altan där man låg på nätbäddarna om nätterna och njöt av den oändliga stjärnhimlen.. och hängmattorna mellan palmerna.. hängmattan ute i havet, som man vadade och simmade om vartannat för att nå. Minnen, som aldrig kommer att försvinna.. minnen jag vill återuppleva. Önskar er en fin dag i sommarsverige, inte fy skam det heller..kramxx

Kommentarer

Vita Lyckan sa…
Vilka fantastiska bilder! Verkar som ni haft en underbar resa! Grattis till giftemålet.

Ha det gott!

Kram, Karin
Loppisdagar sa…
Sommartider=loppistider ; )
Trevlig loppis med massor av fyndchanser för den som befinner sig i södermanland den 10-11 Juli
Mer info och bilder: http://loppisdagar.blogg.se
Vilka underbara bilder, ser helt fantastiskt ut!
//Frida
Ann sa…
Fantastiske billeder - billeder er virkelig "to die for" - ville gerne til Maldiverne, når jeg ser de billeder!
Maldiverna, ett drömmål jag haft länge. Jag avundas dig att du rest dit.
Mvh
Linda
Å det ser underbart ut!!
Camilla sa…
Men ååååhhhh så vackert och härligt det såg ut. Solsängarn mitt framför havet, jag vill också åka till ett sånt ställe. Kanske nån gång...
Ha en härli dag.
Camilla

Populära inlägg