trick & treat




Det är ett tag till Halloween men redan nu smyckas de amerikanska sajterna med inspirerande pumpor och små söta spöken. Vi har ju glatt anammat den här helgen i Sverige mer och mer, och tycker den är rätt mysig. Vackra pumpor i trädgården och lite bus. Tänk vilken lycka för de små liven att få hem en vagn fylld med gosaker. Dean & Deluca, de kan de. Älskart, och saknar att besöka. Kikar ofta in på sidan för inspiration, kolla in mer här. Har krupit upp i soffan med en kopp te, varm tröja och gosiga raggisar, känner mig frusen och lite halsont. Ha en finfin kväll alla. xx

Kommentarer

Livsnjutaren sa…
Haha var du tvungen att påminna mig... mina raggsockar är fortfarande inte klara;) gjorde första på 2 dagar sedan har det tagit tvärstopp.
Min dotter var och hälsade på min syster i Dublin förra halloween och fick gå med grannens barn på trick or treat... hon var ju lycklig som bara vad :) det enda kruxet var att hon inte gillade deras godis... smakade väl mest socker och förgämnen bara...

Men visst är det mysigt med höst, tända ljus i lyktor och varma sockor :)

Populära inlägg