gosig vän


bild lånad från lexingtoncompany.com
Idag har jag varit iväg en sväng för lite jobb och sen bara lullat på här hemma. Förstår inte vart dagarna tar vägen..Men en sak är säker, de blir kortare och kortare, iaf om ser till mörkrets intrång. Hua. Tänk att ha två sådan här små gosiga vovvsingar att mysa med, de är ju för söta. Varje liten tjejs drömjulklapp månne...Om vi någon dag flyttar till landet så blir det helt klart en vovve men nu duger det alldeles perfekt med våra små lurviga gosekissar. Hoppas ni haft en skön start på veckan. xx

Kommentarer

Wictoria sa…
oj så juvliga. Hade man bara jobbat mindre så skulle jag inte tveka. Tack för en fin blogg. Wictoria
* I SIMPLY A*D*O*R*E your precious pups!!! Ours (a German Shorthaired Pointer) has become "the love of our lives", & makes life so fun!!!

Blessings,
Linda in AZ *
bellesmom1234@comcast.net
Anonym sa…
Evighet sen jag kommenterade här men jag är inne här hos dig mest varje dag... Här bjuds alltid så underbara o härliga bilder!! och ibland blir man påmind om hur bra man har det... Nu äntligen lever jag det liv jag bara drömt om.Vårt dreamhouse på landet har vi byggt och bor nu här sen 1 1/2 år,och det är verkligen en dröm! och sen två månader är vi lyckliga ägare till två hundar. Först, för 1 år sen kom Helge, strävhårig foxterrier och nu i sep köpte vi Elof, dvärgpudel. Glada, busiga och helt underbara!! Vilken livskvalitet dom ger oss! Slumra till framför brasan efter en långpromenad med dessa trogna o gosiga bästisar... då kan man slås av tanken:"Livet kan inte bli så mycket bättre än så här". Det enkla är oftast det bästa, eller hur? Marie i Betlehem
tinajo sa…
Hjälp så söta! Jag har ju både katt och hund och tycker det gör vansinnigt mycket för hemtrevnaden. :-) Lite mer städning blir det, men numera har vi en hund som inte fäller vilket gör det hela bra mycket lättare har jag upptäckt. :-)
Claudia Lane sa…
So gorgeous!!! Love them :))

Populära inlägg