längtan



diesel och domino njuter
Snart går vi in i första vårmånaden, mars mars mars..och nu längtar jag..igen. Nu vill jag känna doften av nyklippt gräs, känna värmen och vila ögat på sommarblommor. Idag spöregn, hård is-snö samt att jag höll på att slira av vägen ett antal gånger på väg till dagis. Snorhalt. Grått gråare gråast..eller nåt. Bjuder istället på några härliga sommarbilder från altanen med gassande sol och ljuvliga chokladblommor...Och nedan, snödroppar som ser ljuset för första gången, från mars förra året. Snart så är vi där. Fin dag till er. xx

Bilder foto: camilladreamhouse

Kommentarer

Anci sa…
Härligt när den kommer !

Kram
Anci
Petra sa…
Hej! Plötsligt ramlade jag in på denna fantastiska blogg och inser att jag har en hel del trevlig läsning framför mig! :) Ert hus påminner till det yttre så otroligt mycket om vårt och det är kanske det som kittlar lite... Måste förkovra mig i arkivet och njuta av alla ljuvliga inlägg!
LIVSGLITTER sa…
Oh som man längtar <3

Populära inlägg