sneakpeak - orangeri


fantastiska pelargoner och egenodlad skörd av tomater

citroner..

dagbädd och vackra plädar

För hundra år sedan berättade jag om min kära granne som höll på att bygga ett orangeri, nu står det färdigt och det är första säsongen hon kan odla och njuta av det. Det är inte riktigt klart men jag fick som sagt kika in och visa lite..

Det är en sådan fantastisk plats att bara vara i..på kvällen tänder hon ljuskronan i taket och de gamla ljusstakarna som står lite här och var. Kan tyvärr inte visa mer just nu då vi ska göra ett inredningsjobb på det här ljuvliga stället, mer om det framöver..

Önskar er en härlig start på veckan! Jag har haft en kul jobbmöte och nu ska vi fira min älskade man som fyller år idag. Kram på er! xx

Kommentarer

Tusenfröjd sa…
Så spännande! Och så härligt med ett orangeri framför allt nu när hösten kommer smygandes!
Liv
Anonym sa…
Dette så herlig ut:) kjempe spennende:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete
Åh det är så fint med orangeri drömmer själv om ett men det blir säkert när jag är pensioner om så där 30år.
/Theres

Populära inlägg