perfektion


Det här fantastiska hemmet har valsar runt ett tag, men jag fullkomligt älskar allt... 
Ledorden just nu- marmor, fikonträd, mässing, svensk tenn♥

Här har det gått i ett.. Igår var det en stoooor dag för min älskade sessa som lämnade sina nappar till katterna på lill-skansen. Blev alldeles varm och nästintill rörd till tårar. Min lilla, stora sessa, så bestämd, stolt och förväntansfull....Blev liksom som ett avslut, det definitiva att nu är bebistiden bye gone. Inte ett ord sedan dess och håller tummarna att det håller i sig...

Idag har jag varvat jobb och röj i trädgården. Det årliga maskros-plockar-dagen och sen var det premiär för gräsklippning, min favvosyssla. På riktigt.

Hoppas ni haft en fin helg! 
kram camxx

Kommentarer

Har oxå detta rum som en favorit sen tidningen jag såg det i kom ut...Letar lite roliga mässingsdetaljer överallt jag är nu för tiden...
Allt gott!!//Jeanette

Populära inlägg