ritprogram


ritning made by Camilla Nylander

Sorry för tysnaden här inne men har fullt upp, bl a håller jag som bäst på att rita upp ett hem till en kund. Leker runt och lär mig ett nytt program och det är verkligen hur kul som helst. Det roligast är att man kan få in tex just den tapeten man önskar och sen, vips sitter den där på väggen. Fiffigt va! Det är lite som att hålla på med dockskåp, och det älskar man ju♥ 

Annars stormar höstvindarna utanför och tänder ljus och sippar chaithé så ofta jag kan. Hoppas ni har härliga dagar. Nu ska jag snart hämta hem tjejrna! Fortsatt fin dag till er.

ps, vill ni ha inredningshjälp alt hjälp med styling, läs mer här, alt mejla mig, camilla@dreamhouse.se

kram cam

Kommentarer

. sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
dreamhouse sa…
myhomeisland: Live 3 D, pro - Superbra och enkelt att importera möbler etc. Lycka till!

Populära inlägg