julen hos hemtex♥


Ni som hängt med ett tag vet att jag fullkomligt älskar julen♥ 

Dreamhouse har ett samarbetet med Hemtex, i år har jag valt mina favoriter till julens alla tillställningar. Hemma hos mig andas det tradition och det drar oftast åt varma röda hållet. På bordet blir ingen dukning komplett utan vackra dukar, jag vill ha rejäla linnedukar i vitt och linne. Elsa Beskows ljuvliga julgranskulor, tillsammans med de galet fina muggarna blir som små smycken på bordet. Dekorerar med tallris och grön kuddmossa som jag lägger i lyktor och små krus tillsammans med doftande vita hyacinter. För vackra dukar och fler nyheter från Hemtex, kika in här.

Nu är det faktiskt inte lång till första advent..har faktiskt redan stoppat om några vita hyacinter med mossa här på bordet, och vita julstjärnor till fönstren har inhandlats och väntar på att åka upp.

kram camxx

Kommentarer

Hanna sa…
Hej! Härligt inspirerande blogg du har, jag och min sambo har flyttat in i vårt nybyggda hus under sommaren och är i inredningstagen för fullt, gillar din stil! Hälsningar
Hanna
dreamhouse sa…
hanna, vad härligt! då har ni att göra! Tack för att du gillar!
Trevlig helg! camxx

Populära inlägg