time to drink champagne and dance on the table

överst: stylizimo blogspot, etsy, källa okänd, längst ner ikea

Clocks ticking.. 2014♥

Vi närmare oss nya oskrivna blad. Chans till nystart. Ut med det gamla, in med det nya.

Min kropp skriker efter grönt och fräscht, det sprutar kola och knäck ur öronen snart..joggingskorna står redo att åka på. Ska bara bestämma mig, igen.

Yes, ner minst 15 pannor, tatuera underarmen, färga håret knallorange. Har skaffat linser.  Sa jag att jag fyller 40 om några dagar oxå..hehe. Åldersnoja, nej nej..Livet blir bättre och bättre. Lättare och lättare..Fast jo..vill inte bli äldre och behöva tacka för mig.. det ser jag inte fram emot.

Den här tiden på året blir jag alltid lite eftertänksam.. känner samtidigt att jag mår bra av omstart. För mig är ett nytt år en slags reboot, som jag behöver.,,och mår bra av.

God fortsättning vänner!
kram cam





Kommentarer

Nettan sa…
Å Camilla, känner så väl igen mig i dina funderingar så här innan året slutar och det nya börjar!

Hoppas att du får ett fint slut på 2013 och ett underbart 2014 tillsammans med din familj!

Hälsningar

Nettan
Anonym sa…
Ønsker deg et
RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Populära inlägg