badrumsinspiration

yellowtrace för läderfabrikens apartments


Letar igenom mina arkiv och hittar det här fantastiskt enkla, men ack så snygga badrummet. 

Golvet är grymt, och färgen vävs fint ihop genom listerna ovanför det vita kaklet. Det gula färgerna och korgen mjukar upp hela känslan. Det här är ingen ny bild men kom minsann på att jag måste spara i min största inspirationskälla, min blogg. Och kanske ni blir inspirerade om ni inte redan sett.

Idag har jag packat tilk två lägenheter som jag ska styla inför försäljning den här veckan. Avslutade med att inhandla lite ljuvlig grönska på plantagen, oj vad mycket härligt som kommit in. Blev såå sugen på att fylla på både inne och ute. Himla fin tid som väntar nu, våren.

Nä, nu nattinatti.
kram cam



Kommentarer

Så snyggt kram Diana
Sabina sa…
Verkligen stilrent och snyggt! Dendär spegeln tycks finnas överallt nu också, utom hos mig :(
Vad kul att du jobbar med styling, det visste jag inte. Det gjorde jag tidigare också och gillade det mycket. Men visst kunde det vara tungt många gånger.

Lycka till och hoppas på bra försäljning!

kram Sabina
dreamhouse sa…
sabina: ja visst e den snygg, älskar den men har tyvärr ingen given plats här hemma!

Jag det är tungt men jag har hjälp, och sen är det så himla kul att få vara lite kreativ!

tack snälla och kramkram

Populära inlägg