min senaste styling - homestyling



alla bilder från behrer & partners
 
 
Styling inför försäljning♡

Den här pärlan lämnade jag över från min hand igår. Här en sk Total Homestyling där jag inrett en helt tom lägenhet. Vissa hem blir man lite extra kär i, och i den här blev det en så himla fin känsla i, inte bara i bild utan när man gick runt där bland doftande liljekonvalj och prunkande kryddor i det lilla växthuset. 

De fina tavlorna vid soffan kommer från Hagedornhagen och gillar dem massor. Likaså Stina Perssons lady - String of Pearls min favvo från Wonderwall. Bokskogen från Scandiwall vill jag helst använda hela tiden, är så grymt fin och ger verkligen en härlig färgklick. Sängkläder från Dirty Linen. Sängbord kartell. Kruka i fönstret med körsbärskvistar från Sara Widman, Den runda bastmattan fyndade jag på Plantagen och vill ha en hem oxå. Stolarna i ljust läder älskar jag och fick köpa för en billig peng från en kund som jag inrett hos. Matbordet har min man snickrat till 'rätt' storlek och fick matchande ben. Ja, det är faktiskt kärlek när jag stylar inför försäljning, älskar det och världens roligaste jobb. Vill ni se mer eller kanske flytta till mysiga Röda Bergen, kolla in här.

Nu ska jag avsluta här innan det är dags att hämta hem små sessorna från förskolan.
kram camxx

Kommentarer

Tina sa…
Väldans fint jobb!! Var har du hittat fina växthuset? Tack!
Med vänlig hälsning, Tina
dreamhouse sa…
tina: tack snälla rara! på IKEA, för inte så länge sedan, 149 sek tror jag.
Kram!
Anonym sa…
Så utrolig flott:)
Leiligheten er jo aldeles nydelig:)
Klem Merete
dreamhouse sa…
Tack snälla merete😘
dreamhouse sa…
tack snälla Isadora! kram cam

Populära inlägg