country cooking




Måste tipsa om den här varma, mysiga kokboken från Jill, County Cooking i Nashville. Är lite skeptisk med alla dessa sk offentliga personer som spottar ut böcker hit och dit. Så, blev himla glad när jag faktiskt öppnade och bläddrade i den. Superfina bilder och otroligt inspirerande. Min man har redan lagat den höstiga morotssoppan med ingefära, gaah så himla god och fräsch. Jag köpte mitt ex i helgen på Åhléns som hade någon kampanj.

Annars har vi återigen myst och kurerat i helgen. Fyllt på sessornas höstgarderober, blivit galen på skriklila och skrik cerise med galna tryck, som lyser upp varenda barnavdelning på kedjorna. Vart är de mjuka, fina höstfärgerna. Eller vad är det för fel på vanligt rött, blått och fina mönster.. skärpning.

Har även klickat hem fodrade regnställ, gummistövlar, vinterjacka och byxor. Egentligen är det nog de bästa sättet att shoppa till barnen på, och oftast så jag gör.

Imorgon kickar vi gång en ny vecka! 
Fin söndag, kram camxx



Kommentarer

Anonym sa…
fine barneklær-prøv Pomp de Lux :)
dreamhouse sa…
ja det har du helt rätt i, de är gudomliga! xx

Populära inlägg