I'm back

höst hos Artwood


Kära läsare, nu är jag tillbaka från en lååång sommardvala.. var inte alls meningen men tror det behövdes. Tanka energi, bara vara.

 Den här sommaren blev inte alls som vi hoppades på många sätt, men den blev såklart bra ändå.. och trots att jag skulle kunna börja om, ni vet med fågelkvitter, doften av gräs och krispig grönska - försommar.. och sen väntar en lång varm sommar med bryggbad, fiske och ljumma sommarkvällar.. för jag är inte mätt på det. Men sakta börjar jag att acceptera att att luften blir högre, klarare, gosiga ulltröjor och sparka löv väntar. Musta äpplen, höstpimpa altanen, tända ljus och brasa.. Det är ju bra det med, och älskar ju årstider, och höst.

Kommer att göra ett litet catch up inlägg med min sommar,  jobbprojekt som varit, och kommer. Nya spännande samarbeten och mycket mer. För det är en fullmatad höst som väntar. Håller just nu på med ett inredningsprojekt till en kille som vi gör en lite skön NY inspirerad stylish lägenhet. Det är ca 5 m i tak, och ett sovloft. Coolt är det. 

Har fått snälla mejl som undrar vart jag tagit vägen, men nu är jag iaf här igen.. Välkomna tillbaka, och hoppas ni fortsätter kika in.

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg