sommarhuset - paradiset i Danmark

 
 
 


Efter en galet intensiv vecka på dreamhouse, massa härliga stylingar, nya kommande uppdrag, inköp etc, pustar jag nu ut i soffan. Lyckades klippa lite i min fingertopp med sekatören när jag skulle ta med mig några rönnbär till styling.. så lite svårt att skriva märker jag.. Vad man håller på..men fint blir det.

Fick en längtan tillbaka till sommaren..fast det är mysigt med hösten. Så denna kväll bjuder jag på ett bildregn från min kära väns paradis i Tisvildeleje.. amen hur fint.. Som en dröm... och vi längtar redan tillbaka. Att min vän är kreativ, målar, ägt blomaffär, set designer, råder inget tvivel när man kliver in här. Allt är genomtänkt uti fingerspetsen, och t om vinet är köpt efter etikett..haha.. Och man välkomnades men en söt liten griffeltavla, uppsatt på gästhuse,t där vi välkomnades. Riktigt trevligt tips. Love U Petra.

Nu samlar vi kraft för imorgon fredag och sen välförtjänt helg. Kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg