Ingen jobbdag

 
 

Lite mer FORMEX 2018 - 
tine k home, pb home, olson och jensen mfl

Jamen slask, snömodd, regn, i januari. Grå himmel och grått på träden, grått på marken.... 1000 nyanser av grått. Det här är inte min månad... bläää. Måste leta solresa till nästa år, denna period.

Nu drar jag istället med tjejerna till fjällen några dagar nästa vecka, och sen längre fram blir det ÅRE. För är det vinter, ska det vara vinter.. tycker iaf jag. Det här mellantingen gör mig bara deppig. Sen ska man nog hålla sig hemma på sommaren, och fly denna årstid.. så får det bli.

Idag har jag haft en sådan där dag då man inte fått nåt gjort, och egentligen är det väl bara att lägga ner då.. och jobba dubbelt imorgon... Snart hämtar jag tjejerna, tänder brasan och tar en kaffe istället.. haha.. Hoppas ni har en bättre dag.

kram camilla





Kommentarer

Populära inlägg